Οι δύο πιο αυγοπαραγωγικές ράτσες κότας στο κόσμο: Για να παίρνουμε ασταμάτητα αυγά! Τι έδειξε η εμπειρία...



Όλοι με ρωτάτε με μεγάλη αγωνία, ποια είναι η καλύτερη και η πιο αυγοπαραγωγική ράτσα για το κοτέτσι σας. Είτε σκοπεύετε να φτιάξετε το πρώτο σας κοτετσάκι, είτε να στήσετε την πρώτη πτηνοτροφική σας μονάδα, η επιλογή της ράτσας είναι το βασικότερο κομμάτι. Και ξέρετε γιατί; Γιατί μια κακή ράτσα μπορεί να γεννά, 240 αυγά το χρόνο, και μια άλλη πολύ καλή ράτσα να φτάνει ακόμα και 300.  Φυσιοκά αυτό παίζει μεγάλο ρόλο, εμείς θέλουμε πάρα πολύ οι κότες μας να γεννάνε συνεχώς αυγά, και να μην έχουμε έλλειψη ούτε το χειμώνα ούτε το Καλοκαίρι.




Η πρώτη ράτσα που έχω να προτείνω λοιπόν είναι η Λέγκορν (leghorn). Πρόκειται για μια μικρόσωμη ράτσα, η οποία συναντάται κυρίως σε άσπρο χρώμα, και πιο σπάνια σε καφέ. Θεωρείτε απο πολλούς η πιο αυγοπαραγωγική ράτσα του κόσμου, και σύμφωνα με την δική μου εμπειρία μπορώ να πω ότι ναί είναι απο τις καλύτερες. Τη ράτσα αυτή θα την λατρέψετε γιατί είναι ειδικευμένη στην αυγοπαραγωγική. Μια αποκλειστική ράτσα για αυγά. Γεννάει κυριολεκτικά ασταμάτητα, σχεδόν κάθε μέρα, και απο 10 κότες παίρνετε 8-9 αυγά τη μέρα. Μιλάμε για πολύ μεγάλη παραγωγή, γι αυτό άλλωστε οι περισσότεροι παίρνουν αυτές τις κοτούλες.

Η λέγκορν είναι μια φθηνή ράτσα, τις βρίσκουμε ιδιαίτερα οικονομικά στο εμπόριο, και ο λόγος που έχουν χαμηλή τιμή, είναι η μεγάλη απόδοση τους σε αυγά. Πχ κάποιος που βάζει αυγά στη κλωσσομηχανή απο κότες leghorn την γεμίζει με αυγά πολύ γρήγορα, λόγω της μεγάλης γέννας. Η ράτσα λέγκορν, χρησιμοποιείτε κατα κόρον απο ερασιτέχνες αλλά και απο επαγγελματίες, με κύριο στόχο την αυγοπαραγωγή.

Άλλα χαρακτηριστικά απο αυτές τις κότες είναι ότι τρώνε πολύ λίγο για την τροφή που καταναλώνουν. Είναι πολύ προσαρμοστικές ακόμα και σε συνθήκες κλωβοστοιχείας όπως επίσης και σε ελευθέρα βοσκή στο χωράφι. Όμως όσο καλή είναι αυτή η ράτσα στα αυγά, τόσο κακή είναι σε κρέας. Οι κότες δεν πιάνουν πολύ κρέας είναι μικρόσωμες, και αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό, εφόσον μιλάμε για κότες ειδικά για αυγοπαραγωγή



Ας προχωρήσουμε στη δεύτερη ράτσα τώρα! Την πιο διαδεδομένη ράτσα αυγοπαραγωγής, που δουλεύουν τα περισσότερα πτηνοτροφεία, τα καταστήματα που πουλάνε κοτόπουλα, ακόμα και σε λαικές. Η ράτσα αυτή κυκλοφορεί παντού γύρω μας όμως οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν καν το όνομα της. Απο τους πτηνοτρόφους αυτή είναι η ιδανική ράτσα για αυγοπαραγωγή, εφόσον οι κότες είναι τέλεια προσαρμοστικές, γεννάνε 300 αυγά το χρόνο, και η εμπορική τους αξία είναι πάντα μεγάλη.

Πρόκειται για την καφέ μικρόσωμη ράτσα Ισα μπράουν (Isa Brown). Είναι σχετικά μικρές και κοκκαλιάρες κότες, όμως η αυγοπαραγωγική τους δύναμη είναι τεράστια. Γεννάνε πάρα πολλά αυγά, και αν τις έχουμε περιποιημένες με σωστή διατροφή μπορούν να γεννούν οι 10 κότες 9 αυγά τη μέρα. Οι αποδόσεις τους σε αυγά είναι πλέον γνωστές παγκοσμίως, και αυτός είναι ο λόγος που οι περισσότεροι τις προτιμούν.

Απο την εμπειρία μου, και την εμπειρία άλλων πτηνοτρόφων, αυτές οι δύο ράτσες θεωρούνται το top στην αυγοπαραγωγή. Σίγουρα υπάρχουν και άλλες ράτσες πολύ αυγοπαραγωγικές, αλλά αυτές οι δύο ράτσες έχουν ένα click περισσότερης απόδοσης. Αυτά για σήμερα και να είστε όλοι καλά.



   

108 σχόλια:

  1. Η australop είναι Η ΚΟΡΥΦΑΊΑ ΣΤΑ ΑΥΓΆ ΠΑΓΚΟΣΜΊΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πιστεύω ότι κάνει αυγά αλλά δεν ξέρω αν αντέχει στο κρύο και στις αρρώστιες επιπλέον θέλω να ρωτήσω πιάνει κρέας???


      Διαγραφή
  2. Εγώ έχω leghorn (Λέγκορν) και δεν έχω χόρο να βάζω τα αυγά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ έχω isa brown και βγάζω 100% παραγωγή( όλες οι κότες γεννάνε 1 φορά την ημέρα) . Είχα και λεγκορν αλλά είναι μια σταλια κότα οπότε πάει κρίμα όταν την σφαξεις. Οπότε συστήνω isa brown

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. που μπορω νσ αγωρασο leghorn γνησιεσ για πατρα ευχαειστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι λεργκον είναι πολύ καλές κότες σου συστήνω να αγοράσεις το πρόβλημα είναι ότι δεν πιάνουν κρέας και δεν αντέχουν τις αρρώστιες αν και είναι πολύ όμορφες σε πούπουλα

      Διαγραφή
    2. έχω πολλες λεγκορν οποιος θέλει ας με καλέσει στο 6981030417

      Διαγραφή
    3. Ελευθερία Σύρπα τηλ.6909653853

      Διαγραφή
  5. που μπορω να αγορασω λερκον ασπρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στα παλιά πρακτορεία πρεβεζεις στα Ιωάννινα .Εγώ από εκεί πέρνω και τις δύο Ράτσες και μου έχουνε βγει πάρα πολύ καλές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορω να εχω ενα τηλ απο αυτη τη φαρμα στα Ιωαννινα παρακαλω?

      Διαγραφή
    2. Ενα τηλ απο γιαννενα ,για ρατσα λεγκορν

      Διαγραφή
  7. Μπορεί καπιος να μου στείλει κυπρο αυγα τις κοτας λεχορν για παραγωγοί????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ακουσα τα σχολεια πηρα λεγγρον 5 μηνον πουλαδεσ και εδω και 6 μηνεσ 12 13 αυγα περνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απο 14 κοτεσ 12 13 αυγα καθε μερα χειμωνιάτικα

      Διαγραφή
    2. καλή χρονιά βρε παιδιά 14 κότες 12 με 13 αυγά εισος θα ήθελα να προσθέσω ότι τρώνε λαίμαργα και τα αυγά είναι μικρά καθώς πρέπει να κλεισουναι χρόνο για να βγουν τα αυγά μεγάλα πήρα τώρα 12 αυστραλουπ 2 κοκόρια και 10 κοτούλες θα περιμένω ΄,είναι 6 μηνών και θα δούμε καλή μας επιτυχία

      Διαγραφή
  9. Isa brown μόνο και με κλειστά τα μάτια αποδίδει 100 %.. Είχα 10 και είχα 9 αυγά την μέρα καθημερινά. Αν έχανα κανένα ήταν γτι θα το γενναγε κάπου αλλού. Τώρα θα ασχοληθώ λίγο ποιο επαγγελματικα και ανεπιφύλακτα η isa είναι κορυφή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χρόνια πολλά φίλε μου θέλω να προσθέσω ότι ο αδελφός μου πίρε 6 για δοκιμή στην συνέχεια είπαμε ότι είναι η αρχή δηλαδή μικρές, κλείσανε χρόνο αλλά τα αυγά μικρά και αναγκάστηκε να της δίωξη και τώρα δοκιμάζει ισραηλινές μαύρες .δεν θα το πιστέψεις 5 μηνών και γενανε συνέχεια . εγώ προσωπικά θα δω αν αξιζουνε και θα πούμε και βλέπουμε ,,,,ο αδελφός τα θέλει και για αυγά και για κρέας εγώ τα θέλω για μόνο για αυγά

      Διαγραφή
    2. παιδιά πήρα 8 λεγκορ και είναι 7 μηνών και αρχίσανε να γενανε απίστευτο και ώμος αληθινό 7 μηνών με τιμή 7 ευροπουλα από πατρα ότι έχω πει για της κότες αυτές κακά πράγματα το παίρνω πίσω ότι είναι λεμεργεσ είναι καλή συνεχειεα

      Διαγραφή
    3. Ρε παιδιά γιατί να αγοραζετε ράτσες για αυγοπαραγωγη οι οποίες δεν κάνουν κρέας εάν δεν κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα δε θα τις αγοράζατε . Επιστρέψτε στις χωριάτικες κότες των παππούδων μας που κλωσσανε συνέχεια και γεννούν αυγά μπορεί να τις βρητε σε πολλά χωριά και κάνουν και κρέας ενώ αυτές είναι βιομηχανικές ράτσες κάποια στιγμή σταματάνε να γενανε και δεν έχεις τι να τις κάνεις εφόσον δεν κάνουν κρέας επίσης όταν τσιμπιουντε και μαδιουντε μετάξι τους είναι τελείως χάλια γιατί είναι πολύ αδύνατες

      Διαγραφή
    4. Έχω χωριάτικες είναι καλές για να βγάζεις πουλιά μόνο σταματάνε πολλούς μήνες να γεννάνε.αγορασμενες κότες για αυγά με γνήσιο κόκκορα και χωριάτικες να ανανεωνης της κότες

      Διαγραφή
    5. Οι ίζα μπράουν σκουπίζουν πάτωμα στις λευκές λέγκχορν.

      Οι λευκές λέγκχορν γεννάνε περισσότερα αυγά τρώγοντας λιγότερο και μπορούν να αναπαραχθούν δίνοντας τα γονίδιά τους στον απόγονό τους.

      Οι ίζα μπράουν είναι 25% ροντ άηλαντ ρεντ, 25 % νιου χαμσάιρ, 25% ροντ άηλαντ γουάητ και 25% λευκές πλύμουθ ροκ. Τα γονίδια των ίζα χάνονται επειδή δεν είναι σταθερά.

      Επιλέγουμε λευκές λέγκχορν αντί για ντόπιες γιατί έχουν αποδώσει όλα τους τα αυγά σε 100 εβδομάδες και μετά σφάζονται. Οι ντόπιες θα σφαχτούν σε 170 εβδομάδες.

      Διαγραφή
    6. Ισχύει φίλε οι λεγκορν είναι οι καλυτερες απλά δεν κλωσσανε για αυτό βάζω νανακι συνήθως. Αλλά εγώ επειδή έχω μανία λίγο με τη κλώσσα μου αρέσει να βγάζω κόκκινες τις ζευγαρωνω με κόκκινο κόκορα τώρα τι ράτσα είναι θα σε γελάσω. Πάντως επειδή η κότα που ζευγαρώνει είναι λεγκορν οι απόγονοι γεννάνε πολλα αυγά

      Διαγραφή
  10. Επίσης οι κότες γενικά αυτές που είναι ξανθοπες αυτές που έχουν μαύρα φτερά αυτές που έχουν μόνα δάχτυλα και λυρι ορθό γεννάνε πιο πολύ. Και υπάρχει και ντόπια δική μας άσπρη φυλή κότας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελευθερία Σύρπα τηλ 6909653853 νεοσσοί αυγοπαραγωγής εξ Ιταλίας

      Διαγραφή
  11. χρόνια πολλά Μάριος δεν λέω είναι καλές οι χωριάτικες αλλά εσύ της έχεις ελεύθερες φίλε σε χωριό αν κάνω λάθος ενώ εγώ της έχω σε ταράτσα 100 τετρ μετρ δεν με ενδιαφέρει το κρέας με ενδιαφερεουν μόνο τα αυγά έχω κλουβοστοιχεια στην ταράτσα και δίνω μόνο αυγά καθώς είναι πολλή δύσκολο να πουλαου κότες διότι ο καταναλωτής αγοράζει από κρεοπωλείο η super market ενώ τα αυγά φίλε φεύγουνε εύκολα,να συμπληρώσω ότι οι λευκές λεργορ είναι από Λιβόρνο Ιταλίας σου ευχομε καλή ανάσταση χρηστός ανέστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φίλε Στάθη νταξει αφού ενδιαφερεσε για κρέας και θες να πουλάς αυγουλάκια καλή επιλογή όμως έχω δεί τέτοιες κότες από κοντά στην Ελλάδα δε νομίζω να πουλάνε 100% γνήσιες είχα δει το καλοκαίρι σε άλλο κοτέτσι από κοντά μας αυτές που είδα δεν είχαν σχέση με την εικόνα πάνω ήταν λίγο πιο μεγάλες αλλά αδύνατες και μικροκαμομενες επίσης πολύ επιθετικές τσιμπιοντουσαν μεταξύ τους και κάποιες ήταν ξεπουπουλιασμενες από τα τσιμπήματα και ήταν λίγο συχαμερες είναι πολύ ζωηρές αλλά είναι ευαίσθητες σε ασθένειες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπάρχει και ένα άλλο μεγάλο μειονέκτημα που δεν το βγάζουν προς τα έξω αυτοί που τις πουλάνε το δεύτερο χρόνο πέφτει η αυγοπαραγωγη τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χριστός ανέστη φίλε ΜΑΡΙΟ ΕΊΔΑ ΤΟ ΜΉΝΥΜΑ έχεις δίκαιο γιαυτό που λες αλλά δεν κατάλαβες καλά της κότες λεγκορ της έχω σε κλουβοστοιχια μια', μια και όχι ελεύθερα και ///έτσι παίρνω αυτό που θέλω προς θεού όχι σε κοτέτσι δεν κάνουν μαδιούνται τρέχουν κάνουν μπιπ μπιπ τρέχουν και δεν τους προλαβαίνει ούτε η τροχαία χα χα χα καλή εβδομάδα φίλε πάντα με υγεία

      Διαγραφή
    2. Φίλε Στάθη πήρα λεγκορν και τις έχω στο κοτέτσι γεννάνε πολλα αυγά αλλά είναι πολυ άγριες κότες και ο γείτονας έχει πολλες αυτές οι άσπρες όμως είναι άγριες και αυτουνού όλο πετανε και δεν ξέρω πως να τις πιασω να τους κόψω τα φτερά τους

      Διαγραφή
  14. Να είσαι καλά πάντως αν τις αμωλησεις ποτέ είναι διαολια σε κλουβιά τις έχεις του δίνεις φύραμα ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ελπίζω να έχουν λίγο χορο να περπατήσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για σου φίλε Μάριο σου απανταου στο ερώτημα φίλε της έχω σε κλουβοστοιεια σε 60, 70,80 cm η κάθε μια περίπου και ταΐζω 5 ημέρες φύραμα την 6 ημέρα αυγοπαραγωγης αυτό που έχει πετραδάκια και πιπεριά κόκκινη και λίγο σπαστό καλαμπόκι που έχει το τσουβάλι κάνει 13 ευρώ το δε φύραμα έχει 8 ευρώ δεν τους δίνω καλαμπόκι σπαστό διότι παχενουνε όχι η λεργκορ αλλά η άλλες κότες αυστραλουπ χωριάτικες ισραηλινές κ.α μια φορά την πάτησα της έβαλα όλες μαζί και τσιμπιούνται μέχρι θανάτου είναι καλύτερα να πάρεις ένα κουμασει 10 20 30 κότες μαζί από τον ίδιο έμπορο και όχι τρεις , τεσερες ,πέντε κάθε εβδομάδα καλύτερα όλες μαζί καλή εβδομάδα φίλε με υγειά

      Διαγραφή
    2. Η αυστραλοπ είναι διπλού σκοπού αυτή είναι η γνώμη μου κάνουν και κρέας δεν ξέρω όμως γιά την τιμή τους ξέρω μόνο τιμές για τις χωριάτικες αυτές τις κότες ξέρω αλλά μία γνωστή μου που έχει άσπρες λεργκον μου είπε τις αγόρασε 12€ την μία

      Διαγραφή
    3. για σου Μάριος είναι διπλού σκοπού αλλά είναι ακριβές έχω ακούσει 100. έως 120 ευρώ να μην σε ξεγελούν μερικοί μερικοί ότι λένε ότι είναι αυστραλουπ και της πουλάνε 8 ευρώ αυτό είναι ψέμα εγώ προσωπικά δεν της θέλω είναι μεγάλες κότες και δεν έχω το μέρος να της βάλω η δε λεργκον της αγόρασα 7 ευροπουλα καλή συνέχεια φίλε τα λέμε

      Διαγραφή
  16. Γειά σας που μπορώ να προμηθευτώ πουλαδες isabro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Μπορεί να πάρετε tetra sl 6909653853

      Διαγραφή
    3. Sakis farm τα πάντα από κοτοπουλα αυγοπαραγωγης μικτής κατεύθυνσης και κρέατος λευκά
      Τηλ επικοινωνίας 6985712729

      Διαγραφή
  17. Μπορείτε παρακαλώ να μου πείτε κάποια διεύθυνση στη Πρέβεζα γιατί ενδιαφέρομαι να αγοράσω κοτες αλλά στο Internet δε βρησκω καμία πληροφορία σε αυτή τη περιοχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρώτησα για Πρέβεζα γιατι χρειάζομαι μόνο 15 λεπτά να φτάσω στη πόλη. Να να στείλουν από Αθήνα 100 κοτες φαντάζομαι τα μεταφορικά θα είναι πάρα πολλά.

      Διαγραφή
    2. κ λουκια δεν ξερω για Πρέβεζα , ξερω ότι εκεί που εχει μεγάλο πληθυσμο και πολλές κοτες [μέγαρα, μεγάλο πεύκο κ.τ.π και τα έξοδα δεν νομίζω να κοστίζουν, για τόσα πολλά κοτόπουλα δεν νομίζω να είναι τόσο ακριβά, πωλούνται σε χαρτοκιβώτια που χωρανε 6 η 7 κοτες σε κάθε χαρτοκιβώτιο περίπου , αυτό το καθοριζεις ΕΣΥ και ο πωλητής για πια εταιρεία μεταφορικής που θα θέλετε ,,,,εγώ προσωπικά για 20 κοτες πλήρωσα 16 ευρώπουλα εαν είσαι τυχερή και βρείτε στην πρεβεζα η αλλού εχει Καλλός να ξερετε οτι ειναι δυσκολο να βρείτε διοτη είναι εκτός εποχής μόνο την άνοιξη ξερο,,, σου ευχωμε καλή συνέχεια ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ

      Διαγραφή
    3. Λουκία στα Γιάννενα έχει σίγουρα παραγωγούς και προφανώς στέλνουν και Πρέβεζα.παρε τηλ τον γεωπόνο Καππά Λεωνίδα στα Γιάννενα που παράγει για να σου πει 2651032444

      Διαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. είμαι λάτρη της διάφορες γνήσιες ράτσες κοτες και κοκόρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτη φορά πήρα λευκές λεγκορν συνέχεια επερνα ίσα Μπράουν.

      Διαγραφή
  21. ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΕΓΚΟΡ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΚΑΘΟΣ ΠΕΙΡΑ ΙΣΑ ΜΠΡΑΟΥΝ 6 ΚΟΜΑΤΙΑ ΘΑ ΔΩ ΤΙ ΚΟΥΜΑΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΓΕΝΗΣΟΥΝΕ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΘΕΟΥ ΘΕΛΟΝΤΟΣ ΚΑΛΗ ΣΥΩΕΧΕΙΑ ΦΙΛΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου πόσο μηνών είναι και θα γεννήσουν το Πάσχα?

      Διαγραφή
    2. Φίλε Στάθη οι λεγκορν ναι είναι φοβερές για αυγά τώρα με τη ζέστη γεννούν συνέχεια οι ιζα Μπράουν έχει ένας φίλος μου πολλές 7€ η μία και αυτές αλλά είναι λίγο παχιές δεν γεννάνε τόσο εύκολα με τη ζέστη . Όσο αφορά τις μαύρες έχει ο φίλος μου γεννάνε πολύ καλά αυγα σχετικά καλύτερα από τις ιζα Μπράουν αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους κότας είναι αυτές οι μαύρες 7-8€ πουλάνε τη μία Αυστραλοπ δεν παίζει να ναι αλλά είναι καλουλες στη παραγωγή και φτηνές 7-8€ εγώ ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα κόκορα μαύρο όχι πολύ μεγαλόσωμο γεροδεμένο αλλά όχι παχύ για να γονιμοποιήσει αυγά και να βάλω στις κλωσσες που έχω ( δύο νάνες που κλωσσανε συνέχεια )

      Διαγραφή
    3. για σου φιλε ΜΑΡΙΟς ΕΧΩ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΟ ΦΙΛΕ ΤΩΡΑ ΠΙΡΑ ΙΣΑ ΜΠΡΑΟΥΝ ΤΗΣ ΕΧΩ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΓΕΝΝΑΝΕ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΤΗΣ ΛΕΓΚΟΡ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ 1 ΧΡΟΝΟ ΟΠΟς Η ΛΕΓΚΟΡ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΑ ΑΥΓΑ ,,,ΜΕ ΡΩΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗς ΜΑΥΡΕς ΚΟΤΕΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΕΣ ΜΑΥΡΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟ ΧΡΗΣΑΦΗ ΧΡΩΜΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΑΥΡΕΣ ΚΑΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΝ ΤΗΣ ΗΘΕΛΑ ΔΙΩΤΗ ΜΟΥ ΠΕΡΝΑΝ ΠΟΛΛΗ ΧΩΡΟ ΑΥΤΕΣ ΦΙΛΕ ΕΧΟΥΝ 7ΜΕ8 ΕΥΡΟΠΟΥΛΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΕΞΕ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΤΣΙΚΕς ,,,,ΠΡΟΣΕΞΕ ΜΕΓΑΛΟΥΤΣΙΚΕς ΕΝΝΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΑΥΓΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΡΕΑΤΟς ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΠΙΝΑΣ ΚΡΑΠ ΚΑΙ ΜΙΑΜ -ΜΙΑΜ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ ΛΕΣ ΑΥΣΤΡΑΛΟΥΠ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ 10000000 ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΡΑΛΟΥΠ ΜΕ 7Η8 ΕΥΡΟ ΒΡΗΚΑ ΓΝΗΣΙΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ ΟΤΑΝ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ [ΙΤΑΛΙΑ ΜΕ ΧΑΡΤΙΑ ] ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΚΡΑΤΙΣΟΥ ΦΙΛΕ 180 ΕΥΡΩ ΛΙΠΟΘΙΜΗΣΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΝΩ ΓΙΑ 1 ΠΟΥΛΙ ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΛΕΙ 2 ΠΟΥΛΙΑ ΒΑΤΑ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΙΟ ΧΕΡΑΙΤΕ ΛΕΣ ΚΟΚΚΟΡΑ ΘΕΛΕΙΣ ΚΟΚΚΟΡΑ ΒΡΕΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙς ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΕΞΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ ΝΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙΣ ΕΣΥ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΟΧΙ ΟΧΙ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΩΤΗ Η ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ Η ΘΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΑΤΟΣΕΙ ΣΤΗΣ ΓΕΝΝΕΣ[ΒΑΤΕΥΜΑ] ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΜΑΡΙΟΣ ΣΕ ΧΕΡΕΤΩ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ

      Διαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πήρα και γω 5 λεγκορν και τις άλλες τις εσφαξα όλες 5 λεγκορν πήρα άσπρες και δύο νάνες κόκκινες για κλωσσες και ένα κόκορα "ντόπιο" ο οποίος έχει όλα τα χρώματα πάνω του κίτρινο ξανθό κόκκινο μαύρο που γυαλίζει στον ήλιο λεγκορν πάρτε σήμερα της πήρα και δεν πρόλαβα να της πάω στο χωριό γέννησαν αμέσως !!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Παιδιά να σας ρωτήσω κάτι? Οι λεγκορν όντως μου βγήκαν πολυυυ δυνατες ειδικά στην αυγοπαραγωγη αυτές οι κόκκινες όμως είναι ευαίσθητες γιατί έτσι??? Έχω ένα φίλο που συνεργαζόμαστε και έχει χάσει 5 τέτοιες κότες ψόφησαν και να τονίσω πως είναι από φάρμα και κάποιες από μαγαζί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΓΙΑΣΟ ΦΙΛΕ ΜΑΡΙΕ ΕΧΟΜΕ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΟΙ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΦΙΛΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΩΤΑΣ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΒΟΛΟΙΑΣΜΕΝΕΣ ΕΑΝ ΝΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΛΟΣ ΕΑΝ ΟΧΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΣ ΕΜΒΠΛΙΑΣΕΙΣ ΕΓΩ ΠΡΟΣΟΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΟΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΗΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΟ ΠΡΟΣΟΠΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΡΟΣ ,,,,ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΤΟ ΠΕΡΝΕΙΣ ΑΠΟ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ,ΚΑΙ Η ΑΞΙΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΠΟ 8 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΟ Ρίχνεις ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΜΟΝΟ 1 ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΣ ΛΕΓΟΡ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΟΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΦΙΛΕ ΜΕ ΓΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γειά σου φίλε Στάθη κατάφερα και έφτιαξα τη καλύτερη κότα χάρις το κόκορα το ντόπιο λεγκορν με ντόπια διασταύρωση έτσι το χειμώνα θα έχω κότες ανθεκτικές στις ασθένειες και να κάνουν πολλά αυγά καλό καλοκαίρι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλο καλοκαιρη φιλε ΜΑΡΙΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σε ευχαριστώ πολύ ! Εσύ έχεις κόκορα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕ ΓΙΑ ΖΕΥΓΑΡΟΜΑ ΜΟΝΟ ΑΥΓΑ πολλά μπάνια φιλε

      Διαγραφή
    2. Γειαα σου φίλε Στάθη καιρό έχουμε να τα πούμε και θέλω να σου κάνω μία ερώτηση έχω βρεί ένα μαγαζί με ζωοτροφές λίγο πιο μακριά από τη κοντινή περιοχή μου αυτό το μαγαζί πουλάει ζωοτροφές νόμιμα και επειδή είναι χωριό ως γνωστόν πουλάει και κότες "στη ζουλα" πήρα 4 λεγκορν για το αυγό άσπρες αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι δεν είχαν χρώμα κατακόκκινο τα λειρια τους παρόλο που ήταν ζωηρές τις αγόρασα γιατί η μία γέννησε μπροστά μου μέσα στη κλουβα οι άλλες 3 είχαν το αυγό τις έψαξα .Σε μία βδομάδα η 10 μέρες περίπου αφού εδεινα αρκετό πράσινο αποφάγια κλπ έγιναν κατακόκκινα τα λειρια η γιαγιά μου λέει ότι ήταν αταιστες ισχύει ότι πολλοί πουλάνε αταιστες?????

      Διαγραφή
    3. γιασου φιλε ΜΑΡΙΕ ΧΑΊΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΜΥΝΗΜΑ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΕ ΟΤΙ ΞΕΡΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΕΙΡΙΑ ΤΟΥς ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΣΤΗΝ ΖΟΥΛΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ , ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΜΗΝ ΤΟΥς ΔΕΙΝΗς ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΠΟΦΑΓΕΙΑ ΔΙΟΤΗ Ο 9 ΚΑΙ 10 ΜΗΝΑΣ ΜΟΥΤΕΥΟΥΝΕ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΓΕΝΝΑΝ ΠΟΛΛΑ ΑΥΓΑ , ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΦΤΕΡΟΜΑ ,ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΟς ΦΙΛΕ ΜΗΝ ΤΑ ΤΑΙΖΗΣ ΠΟΛΛΗ ΔΙΩΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΧΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΕΝΝΗΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΑΥΓΑ / ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ 1 ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΚΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΡΕΣ ΠΟΥ ΤΣΙΜΙΟΝΤΕ ΜΕΤΑΞΗ ΤΟΥς ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΕΑΝ ΔΗΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΓΙΑΛΙΑ ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣ ΓΙΑΛΙΑ ΘΑ ΤΑ ΒΡΗΣ ΣΤΟ EBAY ΕΑΝ ΚΑΤΕΧΕΙΣ Η ΑΝ ΒΡΗΣ ΣΕ ΚΑΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΓΩ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΠΟ ΕΒΑΥ .ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΜΥΣΤΙΚΟ ΣΤΟ 2 ΧΡΟΝΟ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥς ΤΑ ΑΥΓΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟς ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ,,, ΜΑΡΙΕ ΕΥΧΟΜΕ ΝΑ ΣΕ ΦΩΤΙΣΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΕ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΟΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΟΥΛΑ ΣΟΥ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστώ πολυ θα ήθελα να ρωτήσω κάι κάτι άλλο αν μπορεις να μου πεις είναι καλυτερο να περνουμε κότες που ήδη γεννούν η κότες που θα γεννήσουν σε μια βδομάδα οι λεγόμενες ετοιμόγεννες?

      Διαγραφή
    5. φιλε μου ειναι ,ετσι πιστευω σε μια εβδωμαδα να γενναν η κοτες διοτη εχεις την ευκαιρια να τα εμβολιασει εσυ ο ιδιος , και ας λενε οτι τα εχουν εμβολιασει,, πας σε κτηνιατρο και σου δεινη κατι χαπια ενα ειδος για 15 μερες αν δεν κανω λαθος αι εαν γεννησουν μεσα στη 15 ημερες τα αυγα τα πετανε ετσι μο ειπε ο κτινιατρος αααα και κατι ακομα τα χαπια ειναι φτυνα 3ευρω περιπου καλη δυναμη φιλε μου

      Διαγραφή
    6. Ευχαριστώ για την απάντηση δηλαδή οι μεγάλες με το αυγό δεν είναι καλες???

      Διαγραφή
    7. καλες ειναι αλλα εξαρτατε γιατι της θελεις ?για αβγα ειναι λεγκορ και ισα μπραουν οχι για να της φας, και τι να φας,,,,κοκαλα χα χα χα ενω η μεγαλες κοτες εχουν κρεας και γενναν καθε 2 ημερες αυγα εγω προτιμω της κοκαλιαρες που γεννουν καθε μερα δεν τις θελω για μασα καλη συνεχεια unknown

      Διαγραφή
  30. Ε οι Κοκκαλιαρες οι λεγκορν είναι Μάριος εδώ. Αλλά να ρωτήσω κάτι οι κοινές κότες αυγό παραγωγής που πουλανε τα καταστήματα τι είναι??? Έχουν άσπρες και κόκκινες αλλά είναι γνήσιες λεγκορν?? Και ιζα Μπράουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. γιασου φιλε ΜΑΡΙΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΜΙΚΡΙΣΟΜΕς ΠΕΡΙΠΟΥ 1.1/2ΚΙΛΑ ΕΩΣ 2 ΚΙΛΑ ΑΥΤΕΣ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΕς ΟΧΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΝΑΝ ΤΑ 2 ΚΑΙ ΚΙΛΑ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΦΙΛΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολυ φίλε Στάθη ππυ απαντάς πάντως ωφειλω να πω ότι στην αρχή ήμουν κατά της ρατσας λεγκορν δηλαδή άκουγα γενικά άλλους για χωριάτικες κλπ και ο Χάρης που έχει το σάιτ για ντοπιες λέει αλλά διαπιστώνω ότι οι άσπρες γεννάνε συνέχεια είναι μηχανές αυγών και φτηνές στο εμπόριο πολλοι παλιοι άνθρωποι πχ παππουδες μου είχαν πει ότι οι άσπρη κότα έχει πολλα αυγά η κόκκινη κότα είναι κλώσσα κάνει πολυ μεγάλα αυγά αλλά δεν είναι να κρατάς για αυγά και ακόμα βλέπω πολλα κοτέτσια με άσπρες όλοι λένε ότι πι κότες πρωτα άσπρες ήταν μετά βγήκαν αλλα χρώματα και μπορώ να πω πως είναι οι καλυτερες για αυγό

      Διαγραφή
  32. και εγω ειχα φιλε αμφιβολία για της κοτες αυτες ,,αλλα πηρα μια γενναια αποφασει δηλαδη ρισκαρα 70ευρω και πηρα καμια 10αρια ,,εαν ετρωγα φωλα ,θα της πουλαγα 7 ευρω της 2 .εαν ηθελα να της ξεφορτωθο οχι για να της φαου και τι να φας κοκκαλα χα χα χα καλο χειμονα φιλε χαρικα που τα ειπαμε εχουμε τι δηνατοτητα να ανταλαξουμε αποψης σε αυτο το site

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Φίλε Στάθη να σε ρωτήσω έχω και από αυτές τις κοινές κόκκινες με τα 7€ υπάρχει κόκορας κόκκινος???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. οχι φιλε Unknown δεν υπαρχει τα ζευγαρονουν με κατι παπατσες οχι τα κοκκινα αυτο ειναι σιγουρο ,,,, πιρα κοκκορα απο μ πευκο χρωμα γκρι και εχασα 1 χρονο για μεγαλη φωλα εφαγα καλο ειναι να της αγορασεις αλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μάριος . Έχω και γω κόκκινες αυγοκοτες αγόρασα έχουν μεγάλα σκούρα αυγά γεννάνε πολύ είναι κότες για το αυγό δηλαδή Στάθη δεν υπάρχει κόκκινος κόκορας ??? Ας μην είναι ίδια ράτσα απλα να κάνει για αυγοκοτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. γιαου φιλε μαριος οχι φιλε για της isa brown δεν υπαρχει οπιος λεει οτι υπαρχει ειναι ψευτης ,,,,,υπαρχει κοκκινο κοκκινος κοκορας ο κοινος δηλαδη ενας απλος κοκκινος κοκορας χωριατικος που εχουν τα χωρια καθως φιλε δεν γνωριζο αν ζευγαρονει με isa brown [kokkines]καλη συνεχεια φιλε και καλο χειμωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μάριος. Όντως φίλε Στάθη καλυτερα λευκές να έχουμε καθαρά πουλιά οι isa brown είναι από τις κόκκινες Ροντ αιλαντ σε διασταύρωση με λευκές κότες και έτσι βγήκε κόκκινο με άσπρο στην ουρά . Τις είχα σε χωριστό κοτέτσι στο ένα είχα τις λεγκορν στο άλλο αυτές ευτυχώς δεν ήταν πολλες μόνο 3 η γιαγιά τις έσφαξε οι άσπρες κάθε μέρα αυγό αυτές υπήρχαν μέρες πιυ δεν έβρισκα αυγό στη φωλιά και πολλοί λένε ότι γεννάνε πολυυυυυ και τρίχες τι γεννάνε 2-3 αυγά η μια η άσπρη γιατί έχει Ξεκωλοθωθει να γεννάει εγώ νομίζω είναι και για κρέας αυτές οι κόκκινες ενώ οι άσπρες που γεννάνε όλη την ώρα για αυτό δε πιάνουν κρέας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. χρονια πολλα ΜΑΡΙΕ ναι ρε φιλε οι ασπρες για αυγα δεν της θελουμε για κρεας αν ηθελα παου στο super market και αγοραζω ενα κοτοουλο με 3 ευρω και ειμαι οκ ,,, της κοκκινες θα δω αν γενναν σαν της ασπρες τουτη την στοιγμη μουτευουνε και κλεινουνε 1 χρονο τον ιανουαριο για να δουμε οι αλλιως κλαφτα λοιπον φιλε χρονια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Φίλε Στάθη εμένα τις έσφαξε η γιαγιά διότι εγώ δούλευα και δέ προλάβαινα οι άσπρες ναι το ξέρουμε για αυγά ,οι πιτσιλωτες αυτές που τις λένε πετρωτες και τις πουλάνε για αυγά μήπως ξέρεις τι απόδοση έχουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. δεν ξερω για της πετροτες και δεν με ενδιαφερουν φιλε εντομεταξη αραξα με της ασπρες και ισα brown περνω τα αυγουλακια μου και ασχολουμε με τα καναρινια επαγελματικα φιλε ααα ναι και καλο μηνα φιλε και καλο χειμονα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλα καλές γιορτές φίλε Στάθη μετάνιωσα για τις ιζα Μπράουν αγόρασα από ένα μεγάλο καταστήμα ζωοτροφών εδώ στο Κορωπί που μένω τις πηρα 7 μηνών και γεννανεεε είχαν το αυγό από την ώρα που τις πήρα. Μεγάλα σκουρα αυγά και μοιάζουν πιο χωριάτικες κάνουν και παραπανω κρέας. Καμιά σχέση με αυτές που είχα από πλανωδιο εσυ από που τις αγοράζεις και πισο αν επιτρέπεται???

      Διαγραφή
    2. γιατι μετανιωσε για της ισα μπραουν φιλε?ειναι σχεδον το ιδιο με της λεγκορ////ακου ενα μιστηκο και βαλτο καλα στο μυαλο σου.....1 οι ισα μπραουν ειναι μικρες οπος οι λεγκορ////2 πρεπει να μεγαλοσουν οι κοτες δηλαδη 2 ετων και η ισα μπραουν και λεγκορ για να δης μεγαλα και ωραια αυγα 3 να ειναι εμβολιασμενε δηλαδη εσυ να τα εμβολιαης και οχι να σου πη ο εμπορος η καταστηματαρχης οτι ειναι εμβολιασμενα ειναι ψεμματα το τονιζω αυτο ειναι ψεμματα φιλε ,,,,θα πας σε ενα κτηνιατρικο φαρμακειο και αυτη θα σου πουνε τι θα κανεις και θα τα εμβολιασεις εσυ ειναι πολλη απλο ειναι καποιο φαρμακο που βαζεις στο νερο ειναι πολλη απλο ////3 της κοτες της πηρα τοτε 7 ευροπουλα τοτε και απο πατρα απο μαγαζη καλη χρονια φιλε

      Διαγραφή
    3. Γειααα σου φίλε Στάθη καιρό έχουμε να τα πουμε. Έχεις καμία απώλεια εσυ με τις κότες σου??? Εγώ τελευταία έχασα μια λεγκορν και δυο κόκκινες λόγω κρυου μάλλον....

      Διαγραφή
    4. γιασου φιλε ευχομε να εχεις υγεια που λες μου γραφεις αν ειχα απωλεια εγω φιλε εχασα μια ισα brown μαλλον απο COVID XA XA XA και της ειχα εμβολιασει με χαπια τοτε που εισαντε μικρες,,,,, καμια λεγκορ δεν ψοφισε ολα καλα και τωρα γενναν ολες εδω και 1 εβδωμαδα μετα απο 2 μηνες μουτευμα ΠΟΛΛΗ ΠΟΥΠΟΛΑ ΦΙΛΕ αυτα που λες εδω σε αφηνο και καλη ανοιξη με υγεια σταθης

      Διαγραφή
    5. Γεια σου Στάθη ο Μάριος είμαι. Να σε ρωτήσω αυτές οι λεγκορν είναι και οι δικές σου άγριες??? Ρωτάω γιατί εγώ αυτές που αγοράζω είναι τις διαλέγω γω βέβαια..... Επίσης εσυ όταν αγοράζεις κότες λές στον εμπορα βάλε μου 10 η διαλέγεις εσυ μια μία ??? Εγώ προτιμώ να διαλέγω

      Διαγραφή
    6. γιασου φιλε ΜΑΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΓΡΙΕς, ΔΙΟΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥς ΔΕΝ ΗΡΕΜΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟ ΚΑΘΩΣ ΤΑ ΔΙΑΛΕΓΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙς ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΕ ΟΓΚΟ ΔΗΛΑΔΗ [ ΜΙΣΤΗΚΟ] ΜΕΓΑΛΕς ΚΟΤΕς ΜΕΓΑΛΑ ΑΥΓΑ ,,,,,ΜΙΚΡΕς ΚΟΤΕς ΑΣΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑ...Ο ΜΙΚΡΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΣΙΑ ΑΥΓΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ 3 ΗΜΕΡΟ

      Διαγραφή
    7. Εγώ φίλε Στάθη προτιμώ όταν αγοράζω αυτές τις άσπρες λεγκορν δηλαδή αλλά 6 μηνών αυτές είναι που κάνουν τα πρωτα αυγά δεν είναι τεράστια είναι προς μεσαία. Κάθομαι όμως και διαλέγω του λέω βγάλε αυτή και ξες τι κάνω το κόλπο των παλιων μου το έμαθε η γιαγιά βάζεις δάχτυλο να δείς αν έχει αυγό αυτός σου λέει ότι γεννάει να πουλαει θέλει. Βάζω δάχτυλο οποία τα έχει το αυγό τη περνω η οποία γεννάει μπροστά μου

      Διαγραφή
    8. χα χα χα φιλε εισαι απιθανος μου θημισες την μητερα μου ,,,, ετσι ειναι φιλε κανονικα αυτο ειναι το σωστο να εισαι καλα καλη σαρακοστη

      Διαγραφή
    9. Φίλε Στάθη να σε ρωτήσω εσυ τι γνώμη έχεις για τους κοταδες της λαϊκής???? Είναι φτηνές οι κότες τους μπορεί να είναι καλυτερες από του μαγαζιου?? Μάριος

      Διαγραφή
    10. δεν ξερο φιλε δεν εχει τυχη να παρω απο λαικη αλλα ξερω 1 πραγμα οτι τα πουλανε οι γυφτη και ειναι κοκκορια τα περνουν απο φαρμες μιση τιμη ετοιχε πηρε φιλος και ολα σαντε κοκκορια [ να προσεχεις μην φας φολα φιλε ] καλη σηνεχεια

      Διαγραφή
    11. Φίλε Στάθη γεια σου Μάριος εδώ να σε ρωτησω Υσχιει ότι οι Λαγκορν κάνουν δικροκα αυγά????

      Διαγραφή
    12. ΚΑΛΟς ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΑΡΙΟ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΕ? που λες ΜΑΡΙΕ ΕΧΩ ΛΕΓΚΟΡ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΤΥΧΕ ΔΙΚΡΟΚΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ Η ΙΣΑ ΜΠΡΑΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΥΡΕς ΙΣΡΑΗΛΙΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ 3 ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΟ .... ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ 1 ΦΩΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΩΜΑΔΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΕς ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 3ΜΙΣΗ ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΝΤΕ 2 ΦΩΡΕς ΤΗΝ ΕΒΔΩΜΑΔΑ ΑΥΤΑ φιλε ΜΑΡΙΕ ΚΑΛΗ ΕΒΔΩΜΑΔΑ

      Διαγραφή
    13. Ευχαριστώ φίλε Στάθη που απαντας στα μηνυματα μου είμαι καινουριος με τις κότες αλλά ήξερα από παντα ότι οι άσπρες γεννάνε πολλά. Όμως έγινε το εξής ένας γνωστός μου που έχει και αυτός άσπρες αυγοκοτες μου είπε πως κάνουν και δικροκα σε αυτόν για αυτό προβληματιστηκα .

      Διαγραφή
    14. ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΣΤΟ SITE ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΣΑΙ ΝΕΟς ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΗ ΑΥΤΟ ΄\\\\\ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΚΟΣΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΩΜΑΔΑ ΦΙΛΕ

      Διαγραφή
  41. Σε ευχαριστώ παρά πολυ να σαι καλά και σε εσένα καλό μήνα και καλο χειμώνα Ε ναι άσπρες φουλ αλλά θα δω και άλλες ράτσες έχουν γία αυγά πρωτες πρώτες έχω άσπρες Ε μπορεί να βάλω και αυτές πιυ είναι σα μπλε με άσπρο πιτσιλωτες τις έχουν για αυγό κότες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλησπέρα ενδιαφέρομαι για να βρω κόκορα grizzly ξέρει κανενας κάτι;
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. οχι φιλε Ανώνυμος δεν το εχω ακουσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γεια σας.
    Όταν αφήνετε κάποια σχόλια σε κοινή θέα προσέχετε τα ορθογραφικά λάθη, μου έχουν βγει τα μάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελα βρε δεν εχουμε βγαλει σχολειο καθως εγω ειμαι τιποτα μπροστα σε αυτους που γραφουν greeklish αλλα ξεχασα εισαι κακος ανθροπως κοιτα να εχεις εκπαιδευση κοσμια ισως σου χρειαστεί

      Διαγραφή
  45. Οὐκ ἐν τῷ πολλῷ τὸ εὖ. Νόστιμο αυγό ποια ράτσα κάνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. αγροτική η αλλιώς χωριάτικη χωρίς αμφιβολία ελεύθερη βοσκή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. φιλε ΑΝΩΝΥΜΕ δεν ξερω , τι να σου πω ,εαν κοψεις τ ης ακρες το φτερον,,, δεν θα πέτανε ,ισος ειναι μια λυση,,,,, και μια  λυση που εφαρμοσα εγω ειναι τους εβαλα γιαλια,,, μην γελας εβαλα γιαλια .αυτα τα γιαλια τα αγορασα απο το e bay,,,,,,ακου τι κανουν τα γιαλια δεν τσιπιοντε μεταξι τους,δεν τσιπανε τα αυγα ,,, και τα δικα μου δεν πετανε,,,, τορα αν πετανε τα δικα σου οι του γειτονα, παρε μια καραμπινα και κανε σκοποβολη χα χα χα πλακα κανω εγω φιλε εισος ειναι οι τελευταια φορα που μπαινω στο site ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΟΤΕΣ ,,,ΟΙ ΛΕΓΚΟΡ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗς ηξερα ,, τωρα της ξερω εχω απο σεπτεμβριου να παρω αυγα,,, και απο τοτε ολο μουτευουνε συνεχεια και πυρα την αποφασει να της χαλάσω σε ολο το κοσμο που ανταλαξαμε διαφορα επιχειριματα με καλους ανθροπους  σας ευχομε απο καρδιας καλη συνεχεια εγω θα ασχολυθω με τα ωδικα πουλια καλο χειιμωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή