Οριστική λύση με τους ποντικούς του κοτετσιού μας...



Όλοι μα όλοι αντιμετωπίζουμε πρόβλημα με αρουραίους. Ξέρετε τους μεγάλους ποντικούς, που αν και μερικοί νομίζουν ότι είναι άκακοι, στην ουσία είναι πραγματικοί θηρευτές, και μπορούν να βάλουν κάτω μεγάλα θηράματα ακόμα και κότες. Επειδή έχω αντιμετωπίσει και εγώ πρόβλημα μπορώ να πω ότι είναι το πιο αιμοβόρο ζώο! Βάζεις φάρμακο δεν το τρώνε, βάζεις γάτες δεν τους κυνηγάνε, βάζεις φάκες τις αφήνουν άθικτες, και στο τέλος χάνεις και τα ζωντανά σου, τα οποία τραυματίζονται με ένα τελείως απάνθρωπο τρόπο. Βρίσκεις κοτόπουλα χωρίς πόδια, κοιλιές απο κότες φαγωμένες και εικόνες πραγματικά που κανείς δεν θέλει να δεί.

Πρόσφατα είχα στο κοτέτσι μου πρόβλημα με αρουραίους. Και μιλάμε για τεράστιους αρουραίους, περπάταγαν και έτριζε το έδαφος για να καταλάβετε πόσο μεγάλοι ήταν. Στόχος τους ήταν το κοτέτσι. Μόλις πονηρεύτηκα τι συμβαίνει, πήγα μια μέρα βράδυ στη κλούβα με το νέο πλυθησμό απο μικρά κοτόπουλάκια! Μόλις πλησιάζω με το φακό, ακούγεται ένα μεγάλο γκούπ, κοιτάζω με το φακό και τι να δώ, ένας τεράστιος αρουραίος, με δυό αυτιά σαν τηγανίτες με κοίταζε με απορία. Η ουρά προεξείχε κάτω, και ήταν γυμνή και στρογγυλή. Δεν θα μπορούσα να ανησυχήσω περισσότερο εκείνη τη μέρα. Έτρεξα να δω αν είναι ολα τα πουλάκια μου καλά, και προς καλή μου τύχη όλα ήταν καλά. Στη συνέχεια ξεκίνησα πειράματα...

Συμβουλεύω όλους τους φίλους να μην χρησιμοποιήσουν παγίδες, η φάρμακα σε μορφή σπόρων! Οι αρουραίοι αυτοί είναι πολύ έξυπνοι! Έβαλα εγώ και ξόδεψα τσάμπα τα χρήματα μου! Ούτε καν η ποντικόκολλα δεν έχει αποτέλεσμα, την περνάνε λες και δεν υπάρχει! Και να σας πληροφορήσω ότι στο κοτέτσι μου έχω και γάτες, οι οποίες ούτε που έδιναν σημασία στο πάρτυ που έκαναν οι αρουραίοι. Βέβαια αμα έμαιναν νηστικές για καμια εβδομάδα ίσως άλλαζαν τα πράγματα.

Η πρώτη συμβουλή μου είναι να βάλετε γάτες! Που πήγαν ρε παιδιά εκείνοι οι γάτοι που είχαμε παλιά, και έπιαναν ότι ζωντανό περνούσε; Θυμάμαι τα παλιά χρόνια που οι γάτες έπιαναν θηρίους ποντικούς και πουλιά, μεγάλα πουλιά. Με τόσο ταίσμα που κάνουμε τις γάτες τώρα πως να κυνηγήσουν; Τότε πεινούσαν! Μια απλή γάτα δεν είναι τίποτα για τους αρουραίους, μια πολύ πεινασμένη όμως;

Ποντικοφάρμακο! Πάνω σε αυτούς τους ποντικούς δεν πιάνουν τα απλά συνηθισμένα φάρμακα. Έβαλα σποράκια της b**er εκείνα τα μόβ, που είναι σε σχήμα σιταριού, και οι αρουραίοι δεν έφαγαν ούτε ένα, δεν τα άγγιξαν. Το καταλαβαίνετε πόσο πονηροί είναι; Για μένα η λύση είναι να βάλουμε "νόστιμο ποντικοφάρμακο" και να το βρούμε τη φωλιά τους. Πάμε και παίρνουμε ταμπλέτες απο τα μαγαζιά, και τις ρίχνουμε κατευθείαν μέσα στις τρύπες και τα λαγούμια που έχουν μέσα στο χώμα, εκεί που δεν πρόκειται να πλησιάσει γάτα η κότα. Βάλτε και σε μια μεριά, για να δείτε αν το τρώνε. Αν βλέπετε να το τρώνε δώστε συνέχεια μέχρι να εξαφανιστούν. Ξέρετε αν δείτε ένα αρουραίο, δεν είναι ένας αλλά ολόκληρη οικογένεια.

Δείτε τι γράφει η φίλη μας η Βούλα για τους ποντικούς στο κοτέτσι της...
Είμαι σε νησί που δεν έχουμε τίποτα από ζώα που τρώνε κότες όπως αλεπούδες κουνάβια. Μόνο αρουραίους! Είναι πολύ άτιμα ζώα: Πρίν χρόνια έχανα ολόκληρα κουνέλια, περιστέρια, κοτοπουλάκια και ήμουν βέβαιη ότι ήταν αρουραίοι. Εξ άλλου είδα στο κοτέτσι ανάμεσα στις πέτρες, φτερούγες, ποδαράκια, σε μια τρύπα. Απο τότε αποφάσισα να πάρω την εκδίκηση μου! Έβαλα ποντικοπαγίδες και πήρα γάτες, εφόσον είχε βρομίσει ο τόπος από τους ποντικούς. Έπειτα κάτι δεν μου άρεσε. Οι γάτες δεν έπιαναν τους μεγάλους ποντικούς, δεν ξέρω γιατί, είναι πιο πωνηροί; Έτρωγαν μόνο τους μεσαίους έως μικρούς τους οποίους και σκοτώνουν, αλλά δεν τους τρώνε, παίζουν τα μικρά και μετά τους τρώνε.
   

1 σχόλιο:

  1. Ήθελα να επισημάνω μιά συμβουλή που μου έδωσε ένας επαγγελματίας στον χόρο τον απολυμάνσεων.Προκυμαίνου να γίνει πιό ελκυστικό το ποντικοφάρμακο καλό είναι να βάλετε 2 σταγόνες ελαιόλαδο το οποίο τα προσελκύει,και οι ποντικόκολλες καλό είναι να τοποθετούνται είτε πάνω σε λαμαρίνα ή σε πλακάκι για να υπάρχει λιγότερη απορροφητικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή