Κότες αυγοπαραγωγής και για κρέας ταυτόχρονα: Ποια ράτσα χρειάζομαι για να πουλάω



Μπορεί κάποιος που ξέρει απο κότες να μου προτείνει μια ράτσα κότας για μεγάλη αυγοπαραγωγή αλλά που να μην είναι μεγαλόσωμες, δηλαδή να έχω αυγά και κρέας και να μπορώ να δώσω εύκολα τα κοκόρια η τις κότες για φαγητό..... λογικά χρειάζομαι κάποια ράτσα αυγοπαραγωγής η μικτή... απλά δεν έχω ιδέα απο ράτσες...????????


Απάντηση...
Απο την εμπειρία μου όλα αυτά τα χρόνια, δουλεύοντας αρκετές ράτσες κοτόπουλων έχω καταλήξει ότι οι καλύτερες κότες για αυγά και κρέας ταυτόχρονα, είναι οι ντόπιες. Όχι απαραίτητα να είναι γνήσια ντόπια ράτσα, αλλά και αυτές οι χωριάτικες που έχουν σε πολλά κοτέτσια και κυκλοφορούν και στο εμπόριο. Οι ντόπιες κότες κατα τη γνώμη μου είναι οι ιδανικές, όχι μόνο επειδή παίρνεις τα πιο νόστιμα αυγά, και γνήσιο χωριάτικο κρέας, αλλά επειδή είναι ανθεκτικές στις αρρώστιες, κλωσσάνε και πιστεύω είναι αρκετά αποδοτικές.
Απο ράτσες έχω να σου προτείνω κάποιες απο τις πιο παραγωγικές παγκοσμίως. Φυσικά εσύ που ενδιαφέρεσαι για αυγά και κρέας, χρειάζεσαι μια μικτή ράτσα, που να γεννά πολλά αυγά και να έχεις αρκετό κρέας. Δύο ράτσες που έχω να σου προτείνω είναι οι australorp και οι sussex. Είναι δύο ράτσες καθαρά για αυγά και κρέας ταυτόχρονα. Οι australorp είναι η πιο δημοφιλής ράτσα σε όλο το κόσμο για αυγά και κρέας ταυτόχρονα. Γεννάνε μεγαλούτσικα αυγά, γεννάνε ασταμάτητα σχεδόν όλο το χρόνο, και κρέας έχουν αρκετό, όχι σαν κάτι κόκκαλιαρες ράτσες που υπάρχουν για αυγά.

Μια καλή λύση που προτείνω σε αρκετούς που ρωτάνε, για όσους ψάχνουν την ιδανική λύση να μεγιστοποιήσουν την απόδοση σε αυγά και κρέας. Μπορείς πανεύκολα να αγοράσεις δύο ράτσες, μια για αυγά και μια για κρέας, να χωρίσεις τα κοτετσάκια, και να είσαι πρώτος. Οι ράτσες για αυγά είναι μικρόσωμες, αλλά αποδίδουν τόσο πολύ που πραγματικά φέρνουν κέρδη! Μην περιμένεις ποτέ μια ράτσα να προσφέρει αυγά και κρέας τόσο αποδοτικά όσο μια ράτσα που είναι φτιαγμένη για ένα σκοπό. Πχ μια δική μου πρόταση που θα έκανα στη θέση σου είναι η εξής. Θα αγόραζα κοτόπουλα, άσπρα η κόκκινα κρεατοπαραγωγής που παίρνουν γρήγορα μπόι, και κυκλοφορούν σε όλα τα ζωοτροφάδικα σχεδόν, και τα πτηνοτροφεία. Και για αυγά θα έπαιρνα άλλη μια ράτσα, πχ τα μαύρα κοτόπουλα αυγοπαραγωγής που κυκλοφορούν επίσης σε πολλά καταστήματα. Άλλη ράτσα αποκλειστικά για αυγά είναι η isa brown ή οι leghrorn, οι οποίες έχουν μέγιστη αυγοπαραγωγή. Αυτές έχουν μάλιστα πολλά πτηνοτροφεία, κότες ελευθέρας βοσκής κλπ.


   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου