Έχω κότες 2 χρονών και γεννάνε μόνο 3 αυγά τη μέρα; Ποια η λύση για να έχω περισσότερα αυγά



Καλημέρα σας.... Έχω 15 κοτουλες και 3 κοκόρια.... Είναι πάνω από 2 χρόνων και κάνουν 3 αυγά την ημέρα..... Θα σας στείλω φωτογραφίες να δείτε αν έχουν κάποια άρρωστια και και τι να κάνω... Και αν μπορώ να τις σφάξω... Ευχαριστώ προκαταβολικά..








Καλησπέρα φίλε μου. Οι κότες είναι ιβρίδιο το οποίο είναι φτιαγμένο για μεγάλη αυγοπαραγωγή και λιγότερο για κρέας. Τα ιβρίδια αυτά παράγουν αυγά κατα κύριο λόγο τα πρώτα δύο χρόνια και μετά πέφτουν σε αυγοπαραγωγή. Αν και συμβαίνει αυτό, 3 αυγά απο 15 κότες, οφείλετε μάλλον σε έντονη ζέστη στο μέρος που έχεις τις κότες, παρά λόγω της ηλικίας τους.
Προσωπικά αν είχα αυτές τις κότες, θα προσπαθούσα να ανανεώσω το αίμα, και να βάλω καινούργια πτηνά, σταδιακά όμως. Πχ τώρα έχεις 15 κότες. Εγώ θα αγόραζα νέα φουρνιά με κοτοπουλάκια, έτσι ώστε σε 6 μήνες που θα αρχήσουν να γεννάνε, να σφάξω αυτές και να έχω πάλι νέες κότες, χωρίς βέβαια να υπάρξει περίοδος που να μην έχω αυγά.

Οι κότες αυτές μπορούν να γεννάνε και 3-4 χρονών, όμως να ξέρεις πως τα περισσότερα αυγά θα τα πάρεις τον 1ο-2ο χρόνο.

Η αυγοπαραγωγή συνήθως δεν πέφτει λόγω της ζέστης και της ηλικίας αλλά της διατροφής. Όσο πιο πλήρη διατροφή με μεγάλη ποκιλία σε τροφές έχουν τα κοτόπουλα τόσο πιο πολύ γεννάνε. Αντίθετα αν τρώνε σκέτο καλαμπόκι ή σιτάρι σε συνδιασμό με τη ζέστη του καλοκαιριού ή το κρύο του χειμώνα σταματάνε τη γέννα τους. Δεν αρκεί μια μόνο τροφή για υψηλά αποτελέσματα. Φανταστείτε έναν παιδάκι να το αφήναμε να μεγαλώσει χωρίς γάλα μόνο με ένα ξεροκόμματο κάθε μέρα. Θα αναπτυσσόταν σωστά; Έτσι και οι κότες δεν καλύπτονται μόνο απο το σιτάρι ή το καλαμπόκι
   

1 σχόλιο:

  1. Καταρχήν το τρία κοκόρια είναι πολλά για δεκαπέντε κότες, με πιθανό ίσως αποτέλεσμα το ξεπουπούλιασμα στις κότες σου. Αλλά επειδή (δεν είναι καθαρή η φωτογραφία) το ξεπουπούλιασμα φαίνεται και στον ένα κόκορα πρέπει άμεσα να ελέγξεις τα πουλια και το κοτέτσι για ψείρες...
    Σε περίπτωση που τις βρείς θα υπάρξει εξήγηση για την τόσο μικρή αυγοπαραγωγή!ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ των ψειρών -δες ανάλογα άρθρα στο site-. Καλή τύχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή